Våran fredag!(igår)

Publicerat 2010-02-06 11:32:32 | i kategori

God förmiddag!
Här är vi vakna sen kl 10 ungefär. Har sovit jättebra inatt trots att jag kom i säng sent (02.30).
Jag blev aldrig trött så då kände jag det meningslöst att lägga sig i sängen å vrida å vända på sig!
Men Joline och Tobbe sov gott ändå :o)

Och Jolines feber hade lagt sig sen på fredagsmorgonen, hon va väl kanske en aning tröttare under dagen igår men inte mer än så! Och idag verkar hon pigg å allert, förutom att hon just nu tar sin första(vanliga) nap :oP




Bilder från igår..fredag!



Mys och gos igår både i soffan(till vänster) och mammas&pappas säng(till höger).



Och sen pyjamasdags!
(kolla in hennes fina rivmärken i pannan) så blir det när man gosar med händerna i ansiktet..
Och så är det dags att klippa naglarna nu oxå!



wiiiiie! hihi ..


Det var lite av vår fredag i bilder :o)

Postat av: Fru Evelina

Hehe så söt hon är!



Och vad härligt det är att få höra att fler mammor känner som jag, för det verkar ju nästan vara lite tabu att känna som vi gör, att allt är bra mest hela tiden :-).



Länka på du!



Kramar

2010-02-06 @ 21:41:51
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: