Sessan sover så SÖTT!

Publicerat 2010-02-07 17:32:07 | i kategori

Hej hopp!
Här hemma sitter jag med färg i håret IGEN.. har gett mig på ett försök till att få det röda RÖDARE :o)
Hoppas det blir bra nu!
Sessan sover nu, antar att det är hemmas låångsömn för idag. Hon var lite ledsen innan hon somnade(maten rann inte till direkt och då blev hon frustrerad). Förstår jag de om man är hungrig!

Och Linda hojta på msn om du läser detta, har försökt ringa dig men kommer inte fram!




Jolines förmiddags nap!



Haha, vilket jäääkla flin hon fick till när jag drog fram kameran..
Precis när hon vaknat!




Och här är nu <3



Nu ska färgen ur håret!!

Postat av: Fru Evelina

Hihi man kan ju inte bli annat än världens lyckligaste när man får ett sånt flin tillbaka...

tänk så lyckligt lottade vi ÄR!!?



Kramar

2010-02-07 @ 21:27:24
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: