Godmorgon!

Publicerat 2010-02-04 09:25:08 | i kategori

Godmorgon!
Här är jag ensam vaken sen klockan 8 ungefär. Det var då Joline ville ha mat och hon somnade om efter det, men inte jag!
Igår blev det ju inget bvc eftersom vi vaknade 10 minuter innan vi skulle va där, så jag ringde och erkände va de berodde på, hihi! Fick iaf en ny tid idag.. så IDAG är det dags för Jolines 3 månaders sprutor! Och jag känner nu att jag nästan vill att hon inte ska ha alla miljoner sprutor. Usch om hon blir jätteledsen :o(
Men dom är säkert bra?? jaja. halv 12 ska vi dit iallfall och jag hoppas det går bra!

Jag ska nog ta mig lite kaffe nu och plocka ordning lite därnere.
Idag kommer först en el-gubbe hit som ska koppla in en ? va de nu heter elpatron? kanske. just nu funkar bara ena(OM man använder dom) det gör vi ju inte nu eftersom vi eldar. 
Men det måste ju finnas ifall man inte av nån anledning kan elda eller om man bara vill köra på elen. och att bara ha en fungerande som nu orkar inte värma upp varken värme eller vatten så båda behövs.
Sen nån gång mellan 13-16 kommer sotarn oxå och ska sota ur pannan! Så idag får vi inde elda(skööönt).
Fast det behövs inte nu heller.. Tror Tobbe eldade imorse!

Nu vakknar J hör jag.. dags att fixa! Så kaffet får vänta lite!
 
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Usch jag hade med jordens ångest över de där sprutorna! men man får väl vara tacksam att det finns så dom inte kan få de där hemska sjukdomarna...

De kommer gå bra ska du se! :)

kramar

2010-02-04 @ 11:07:00
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: