Tobbes dag!

Publicerat 2010-08-21 07:54:22 | i kategori

Godmorgon godmorgon! Det blev lite tårtkalas igår ;o) Dagen innan Tobbes dag! För det är egentligen idag han fyller år. Idag var tanken att fika med Fiii en sväng, men simhallen var på önskelistan också så vi får se här om kaffedejten går med på att skjuta upp det ytterligare lite till, kanske till imorgon eller senare idag!
Den varma bubbelpoolen känner jag för också kan jag säga, avkopplande!
Såklart tog jag lite bilder igår, MEN min extra blixt till kameran är inte i form, så bilderna vart lite sissädär. Ska köpa mer batteri idag så jag slipper känna mig handikappad.


 
Joline och Walter!

 
 Tobbe!

  
Hela gänget!

 
Vickan, Walter, Joline!


Leker med far/mor-mor!

GRATTIS ÄLSKLING PÅ DIN DAG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: