Shoppingbilder!

Publicerat 2010-08-21 21:46:55 | i kategori Shopping/Tips

Jolines nya shopping!


 
Pyjamas och filt (Lindex, Babyproffsen)

 
Dessa 3(body jeans strumpor) beställde jag på nätet förra veckan(Lindex) och hämtade ut idag(jag var rädd att jeansen inte skulle finnas kvar i butik i rätt strl) för dom var poppis förra året. 
Men sen är det ju alltid så att när man gjort en beställning så kommer man på och hittar mer när man är i butiken för att endast hämta sitt paket, hehe ;oP


 
Byxor (Lindex)

Alla Jolines kläder är köpta i strl 80 och 86 (för de nyfikna).


Mammans shopping
!

 
Duk och lycktor (maxi, ikea)


Blommor (plantagen)

 
Mer blommor och doftljus (maxi, ikea)

 
Blommor, vattenkanna, pläd. (maxi, ikea)


Mattan i bakgrunden. (ikea)

Vi har ssäkert handlat mer som jag inte tagit kort på, men jag hastade mig igenom att fota de mesta förut så ha överseende med det oxå, bilderna är inte av de bästa vinklarna och kvalité, men spala roll kände jag idag!

Allt det limegröna är vardagsrumets färg ihop med vitt. me like!

Vi skulle ha köpt ett vitt soffbord på ikea idag(märke, imfors) men när vi kom dit och såg det så vart vi grymt besvikna, det var ju inte alls lika fint som på bilderna på nätet. Det bordet fick minus direkt!

Postat av: Linda Olsson

Massor fint ju! :)

2010-08-22 @ 15:51:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: