Bakat igen!

Publicerat 2010-08-02 22:29:19 | i kategori

Vilken kväll ;o)
Dubbel dos av bröd/bullbak..haha jag gav mig in på ännu mer arbete än förra gångens bak.
Men gött när det är klart, och det blev det precis nyssens!
Förra gången gjorde jag dubbelt med bullar och enkel med bröd, men nu körde jag dubbelt av båda!

Och den här gången lyckades jag även med brödet ;o)
Eller den här gången blev brödet bättre än bullarna, det är nästan för stressigt att baka både bröd och bullar samtidigt.. att tajma in jäsningstider och ugnstider..

Det blev väl ca 100 bullar och 20 småfranska(fast dom vart ganska stora) haha..


 

 




Skriver mer om dagen om en stund, måste fixa med allt bak, packa i påsar osv..
(Och NEJ ni behöver inte påpeka vårat fula kakel, jag veeet,. haha) ;oP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: