Torsdag!

Publicerat 2010-08-19 23:50:38 | i kategori

Godkväll. Den här dagen bara sprang iväg innan man han blinka!
Vi sov ju förvisso till klockan 11(efter att ha vart vakna 1,5h vid 07-08.30). Så förmiddagen gick ju åt där. Men sen då? Stan en sväng, lite ärenden såsom försäkringskassan, swedbank, brio, lidl och ica.
Så nu har jag anmält mammaledigt igen, from lördag. Och så har vi vart och köpt en sparbössa till Joline på swedbank, hon fick en likadan som sin kusin Walter har. En genomskilnig gris, hihi ;o) Så hon kan se sen att det växer i bössan(när hon börjar förstå vad pengar är och att det är hennes sparade pengar)..

Ljusen till Tobbes tårta är också köpta, hehe. Önskar man sig det så ska man såklart få det, oavsett ålder, eller hur!? haha! Han ville egentligen ha lika många ljus som han fyller år, men det hittade vi inte så han fick bara sin siffra.
Imorgon
blir det alltså lite tårt/fika kalas, så vi ska baka tårta här vid middagen, sen tror jag besöket kommer kring 18tiden(?) Trevligt.

Jag behöver väl inte skämmas för att säga att vi sov bort ettpar timmar på eftermiddagen/kvällen också, haha gud vad vi är slöa. Hela familjen däckade efter maten ;o)






 Jaa just, vi gick in på spritbutiken påväg tillbaka till bilen, det blev en bag in box.
Vi testade en vinsort vi inte testat förr; Tre apor!
Och våra vinglas sitter vi med just nu, till reprisen av allsång på skansen.

Jag kan avslöja att det inte var ett dumt köp.
Nu myyys sen sova!

Postat av: Fiii

Tre apor e inte dumt. köper jag jämt! =)

Kram

2010-08-20 @ 13:40:52
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: