4 dagars update!

Publicerat 2010-08-01 22:46:31 | i kategori

Jag har inte alls vart på humör för bloggen, mycket nu (vad exakt går jag inte in på här nu)
Men lite bilder från dagarna bjuder jag på ändå såklart när jag ändå sitter här :o)
För även om man är på sämre humör osv ibland, så behöver ju inte det betyda att kameran utesluts, hihi ;o)


I torsdags var vi hos min syster och hälsade på.

 
Joline, Nova, Syrran ♥


Joline i fredags, i kartongen ;o)

 
Nu draaaar jag!! hehe..

Jag har en bild på mig när jag är liten och sitter sådär i en kartong, med gul dress på mig, jag bara måste hitta det fotot nu och skanna in och jämföra likheten!
Jag har dock för mig att jag satt i en mindre kartong såatt benen var utanför oxå, och att jag var en lite mer skitgris än Joline, haha ;oP
Måste leta nu ikväll..


Dagens mig igår ;oP

 
Om ni undrar så har mina solbrillor fått agera diadem, därför dom är på ofta! hihi.
(har såntdär småhår som är såååå störande, som står åt alla håll)


Och Joline igår, full av bus!
Numera är det full rulle.. överallt och fort går de ;o)
Det enda att tänka är; de ger bra motion, hehe!

 


Krypa runt i sängen å busa är nåt av de bästa ;o)
Gärna uppepå mamma sin!


Och idag har jag gjort nytta precis hela dagen!
Klev upp med J imorse-vällingdags, sen somnade vi om en stund till..
Andra gången vi vaknade så avklarade vi en frukost ganska snabbt och sen dess och fram till kl 17 har jag städat HELA huset, tvättat, diskat, skurat, plockat, lagat mat, Busat med J osv osv..
Damn va jag är bra ibland.. Men jag kan säga er att jag svurit många ggr under tiden jag städat oxå, för fy fan vad jobbigt det är med rejäla STORstädningar!
Men nu är det fint...tills imorn(när allt hundhår återigen ligger överallt) suck..



Enkel/kall måltid mitt i allt städande!


Efter städningen, hoppade jag in i en välbehövlig dusch, tog med mig Joline så hon oxå fick duscha av sig.
Sen for vi till lkpg och ikea innan det stängde för att köpa värme och doft-ljus (ett måste när man städat å grejet å ska slappna av på kvällen SÅHÄR)..


Denna sort doftljus(bilden), och de större doftljusen i aluform, samt ikeas standar värmeljus köptes!


Hemkomna från linköping så var det spisens tur att gå varm, utöver maten till oss vuxna så hade jag planerat att komma igång och göra "riktig" mat till Joline idag och så blev det, efter ett tips i en tjejs blogg..



5 kokta potatisar, 3 kokta morötter, ½ förp kokt torsk.
Ihoprörd, tillsatt smör(en till varje portion,alltså 4msk då jag planerade 4 portioner).
En liten laddning såhär som vi tänkt (lixom tjejen som tipsade i sin blogg) varva med köpesburkar!
Hur bra som helst!

Och nyss för en stundsen åt vi även av den goda chokladpuddingen jag rörde ihop efter kvällsmaten!
Gott till kaffet ;oP



Nu läsa lite bloggar, sen krypa ner brevid Joline som just nu sover i våran säng sen kl 21, men jag blir så illa tvungen att lyfta över henne till sin säng sen tyvärr, buhuuu!!
Tobbe står inte ut med Jolines bök under natten(det som jag tycker är såå mysigt) haha!!

...
Nej justja, jag måste hitta fotot på mig i kartongen som liten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: