Om man gör själv ... ;o)

Publicerat 2010-08-11 12:27:57 | i kategori

Haha, Det var mamma som letade karl.. ;oP hihi, men om fler undrar. Bosse köps på Rusta för 599 kronor spänn! ;oP

Idag, för en liten stundsen när jag duschade så var J med inne i badrummet(som saknar badkar hihi), när jag nästan var klar, stod och blundade och sköljde ur balsamet och öppnar ögonen så sitter Joline i duschen vid mina fötter, haha söta unge! Med kläder och allt på.. ;o)
Då var det minsann inga problem med att det skvätte vatten i ansiket och på huvudet. För då hade hon ju krypit dit själv haha!
Jag badar henne inte längre i baljan utan sätter henne på golvet i duschen och tvättar av henne så, hon är fortfarande lite skeptisk till att tvätta ansiktet så nämligen, men får hon krypa in själv när jag är där så går det ju tydligen bättre ;oP



Dagens me!

Postat av: Anneliiie

sötunge då!!!

2010-08-11 @ 13:17:54
Postat av: Linda Olsson

Haha, busfia :P

2010-08-12 @ 09:40:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: