Lika?

Publicerat 2010-08-01 23:59:58 | i kategori Joline

Jag är dock 1år på bilden, och Joline 9 månader så det skiljer ju lite, dessutom sitter jag i en mindre kartong, och vinkeln är inte riktigt densamma.. Men himla kul att jag komihåg och hittade fotot!

 
Juli -10 / Juli -89

Ser oxå nu att Joline har samma virvel i pannan/hårfästet som jag!
En längre tofs mitt i pannan, det har Joline oxå ;o)

Kanske hade man sett mer likhet om Joline hade haft ett lite större smile med kiknande ögon som mig, hihi!
Men samma ansiktsform, ögonbryn, kindben det har vi definitivt!
Men Joline har väldigt mycket från sin pappa oxå!!
Men nu är andra gången jag ser definitiv likhet på mig och Joline ♥

Ni minns väl den första??



Gud vad kul sånahär jämförelser är!!

Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Sv : Tack så mycket :)

Postat av: Linda Olsson

Haha, ja du är allt bra dålig på o kommentera :P

Det blev nog lite sent idag kanske, men ring när du har tid nästa gång! :D

Puss

2010-08-02 @ 17:01:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: