Detta sötsug! Mmmm ...

Publicerat 2010-08-08 22:33:26 | i kategori Mat-tips

Senaste veckorna har jag nån gång varje dag vart extremsugen på något. typ kladdkaka, bakelse, godis osv osv..
Inte likt mig att va sån flera dagar i rad, utan kanske mer nån gång ibland sådär.. Men bäst att njuta så länge det varar va?? haha.. Man vet ju inte när man blir sugen igen och man får äta gott.. haha!

I veckan har jag ju hunnit baka bullar, nån dag gjorde jag kladdkaka, sen ätit godis å chips å sånt.. ;oP
Just nu står en paj i ugnen.. och till den blir det kaffe och vaniljsås såhär på kvällen. Muuumms




Dessa pajer är såå smidiga, bara hälla de frysta bären i botten på en form och den färdiga smuldegen över
och in i ugnen 25 minuter!
Första gången jag åt det så var det Linda som bjussa på det, hur gott som helst, när som helst!
Finns i flera olika smaker.

  

Postat av: Linda Olsson

Hihi, jaaa dom är jättegoa ju! :D



pusss

2010-08-08 @ 23:30:52
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Dags för syskon kanske???

sånt sötsug kan ju nästan bara bero på en sak;-)

2010-08-10 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: