Bilder från dagen!

Publicerat 2010-08-02 23:20:21 | i kategori Joline

Blir ett bildinlägg från dagen innan sängdags här nu!

Morgonbus för hela slanten.
 


heejheej! ;o)


Innan avfärd mot stan och biblioteket.
 






Biblioteket


 

 

 

Somsagt, blev ganska mycket bilder.. Men vet att många av er gillar det..
och jag orkar inte skriva massa nu, för då blir det bara en massa onödigt svammel..

Så hej för idag.. Ses imorn va?

Postat av: Linda Olsson

Aww, sötpluttan då! Alltid kul med mycket bilder! :D



Sv; Tack gumman, visst blev det fina bilder :)

Händer idag då?

Puss

2010-08-03 @ 11:09:26
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Jag använder bara två, det vanliga och ett till.

Nej, det är väldigt stor skillnad. Jag har inte ens lärt mig denna kamera ännu och då har jag haft den ett tag. Den är så mycket inställningar så man vet inte vart man ska börja. Och man borde vara ordentligt kamera van innan man går upp mot en d90.



Jag tycker den är värd pengarna, men allt i sitter inte i kameran. Du kan ha en d40 och få till exakt lika fina bilder. Det handlar om fotografen och hur mycket den kan "fixa" bilderna sen om något skulle se galet ut :) Många tror att det bara är att klicka, men så är inte fallet!

2010-08-03 @ 11:19:38
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: