Arvid ♥

Publicerat 2010-08-22 22:19:53 | i kategori

Kusinbebisen Arvid var en riktig liten sockersöt kotte han!
När man ser en så liten bebis brevid Joline så är hon inte så liten längre min "lilla" tjej.. Tiden går ruskigt fort, underbar tid som gärna får stanna upp lite så man hinner med.
Arvid pojken hade iaf nästan nått Jolines födelsevikt nu, han var en mini när han föddes för 2 ½ vecka sen, 2600 någonting.. och nu var han uppe i 3200 någonting tror jag dom sa. Och lilla J vägde ju 3630 vid födsel.

Jag kunde inte riktigt avgöra vem som var den mest skyldige till hans utseende, hehe.. Han var av en blandning att han var extremt lik båda på en å samma gång ;o) sååå sööööt!

GRATTIS igen Sarah och Robert till eran söta pojke






 

Postat av: sarah

Vilka fina bilder det blev! (vet inte riktigt vad jag gör med munnen på bilden men, haha) Tänk att vi har en så söt liten son. Det är svårt att fatta:) Passar på igen och Tackar för det vi fick! Det är mycket uppskattat!<3

2010-08-23 @ 08:52:22
URL: http://sarahsdays.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Awww <3

2010-08-23 @ 09:16:09
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: