Bad news!

Publicerat 2010-04-30 15:27:04 | i kategori

Gómiddag!
Idag gick vi upp kl 06.30 när Tobbe åkte till jobbet. Då hade lilla J redan legat vaken(tyst) sen kl 06. Jag halvslummrade lite ändå. Antar att hon låg och drog sig för hon sa inte ett ljud. hihi ;o)
När T hade åkt så drack jag kaffe och J åt lite välling till nyhetsmorgon, sen gick vi och la oss en stund igen.

Just nu sover Joline och jag har passat på att dammsuga hela huset, och är snart påväg in i duschen. fick sms om att min beställning från lindex finns att hämta i butiken nu, woohoo! får se om det blir att hämta det idag.
Till kvällen blir det skänninge och kolla på brasan med HELA familjen. Emm och Erik kommer idag oxå :o)

Bad news idag oxå :o( Tobbe hade missuppfattat sin chef om det nya schemat. Vilket innebar att hans lediga vecka försvann helt.. Tobbe trodde att det bara skulle ändras på annat sätt(att han skulle köra lite annat typ) men nu på måndag då hans lediga vecka egentligen börjar så ska han istället jobba borta ända till fredag..
Så nya schemat är alltså; 1a veckan HELT BORTA, 2a och 3e veckan jobba varje dag men komma hem på kvällarna. och sen börjar de om så, borta igen ... osv!!
Innan hade han ju inbakat en helt ledig vecka efter en vecka borta och 2 på hemmapplan.. se hur de blir me de hela! :S


Efter middagsgröten fick J sin första majskrok! :oP


Och de gilla hon, lite konstigt bara att dom smälte, hehe!!
Jag trodde hon skulle hulka sådär som hon gjorde med spagettin när vi testa de(just för bitarna) men inte.. Detta fick hon ju hålla själv.. mer spännande kan jag tänka!!
Gud vad kul de ska bli första gången hon ska äta själv sen :oP KLADDIGT!!



Nu ni, altt i den höjden är i fara!! hehe..


Nu ska jag ladda in en video snutt på Joline som ni får se senare!! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: