Söndag!!

Publicerat 2010-04-11 13:54:57 | i kategori

Godmiddag!
Här hemma vaknade vi klockan 07.30.. Det blir bara tidigare å tidigare! Men det gör ingenting alls, vi får ju bara ut mer av dagen vilket känns bra!
Igår började jag putsa fönstrena, alla insidor på nedervåningen, och nu/nyss fortsatte jag med alla utsidor på nedervåningen.. Så nu har jag jiddrat klart på stegen för ett tag. insidorna(mellan) gör jag inifrån lite senare.. Och övervåningen får bli sen. men då tänker jag inte klättra på¨stege, det är jag för höjdrädd för.. Får försiktigt hänga mig ut lite istället! Det måste verkligen göras, nu när solen ligger på så ser man verkligen hur skitigt det är!

Så förmiddagen har iaf spenderats ute.. :o) SKÖÖÖNT! Jag älskar våren!
Det är nästan bättre än självaste sommaren, för man har precis börjat få de där sköna värmekänslorna och man vet att man har långt kvar att njuta av värme eftersom man har hela våren och sommaren framför sig!! :o)




 Ute, förs helt vindstilla och varmt, sen kom blåsten en stund så då vart de filt på!!
kaffe och glass ute(ännu mer sommarkäsnlor)..


Sen somna den lilla damen en stund!
Och Bosco njuter av att vara ute..


Just nu har J precis vaknat och sitter här vid bordet och verkligen koncentrerar sig på sin docka!!



Bilder från igårkväll :o)


Igår under dagen.. Hälsar på vovven..
Hon har sen nån vecka tillbaka från sin matstol börjat spana in Bosco när han går förbi, följer efter honom med blicken väldigt ofta å sen stirrar :oP
Likaså från Boscos håll, han är framme ibland å ska pussa på henne!
Och nu när hon satt så lägligt, mer i hans höjd så självklart la han sig ner brevid å FÖRSIKTIGT nosade å när hon sträckte fram handen så pussa(slicka) han på henne :o)
Spännande de där!!



Hihihi.
Fredagskväll, när vi kom upp och skulle lägga oss.. Elaka mamman som ska fram med kameran å blixten
(hon vaknade inte)..


Nu lite kaffe!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: