Buggan hemma!

Publicerat 2010-04-10 01:13:29 | i kategori

Jah, kl 07 ringde klockan imorse. Men inte kom vi upp för de! haha.
Nee, det var så otroligt skönt att bara stänga av larmet och sova vidare, så det gjorde vi till klockan 08.
Upp och gjorde oss iordning och for iväg kl 10 ungefär!
Och tro det eller ej, men Cicci hittade SJÄLV i sthlm, utan gps och utan karta(datorn dog). Trodde jag hade laddat den fullt men icke! jag hann lixom snabbskumma igenom beskrivningen när vi stannade till i Sillekrog för en bensträcksre, mat och blöjbyte!
Jag visste innan att det var raka spåret åp E4an ända till södertälje, sen visste jag inte riktigt! Men genom min snabbtitt på kartan innan datorn dog så fick jag ihop det med alla korsningar å höger vänster, hit å dit!
Jag själv är riktigt imponerad.. :o) Jaa jag hittade ut från sthlm sen oxå med lite hjärnknas på 5 minuter då jag stannade å bara satt å klia mig i huvet å tänkte; att här har jag ju inte vart!! haha. Men de löste sig!
Vi var hemma skapligt igen på eftermiddagen.

Nu är buggan hemma! och jag är helnöjd! Hade lite frågor och funderingar om den, men dom fick jag snabbt svar på, såå jaa jag är nöjd! Joline har såklart testsuttit och sovit, men vi har inte vart ute å gått något, mer än utanför dörren precis!




Precis hemkomna, av med kläderna efter att ha suttit länge i bilen..



Av med kläderna !!! sa jaaa juuuuu!



woohooo!


Provligga lite ner i åkpåsen!(som ska bytas ut till Sandfärg som resten av vagnen).


Och så ser vagnen ut.. ligg och sittdel!
Helt annan stil än emmaljungan, men mycket enklare utseende å det gillar jag!


Jag som tyckte dessa vagnar var så jäkla fula innan, helt tvärtom nu! haha!
Nämnde jag att det kommer ett ROSA topset i fleece till den sen oxå??
Deee gör deee, hihi!
Vilket innebär ryggdelen, sufletten och locket på liggdelen!



Här är från ikväll vid 21, strax innan hon somnade för natten!
Hon har egen dator när mamman sitter vid sin, hihi!!


Nu hoppas jag att Tobbe kommer hem snart.. Han har jobbat sen kl 07 imorse!
Å jag hoppas ju att han kräver övertid för det!
INGEN ska behöva jobba nästan 24 timmar! herregud, å dessutom på sin lediga vecka!!
haha, vad jag tjatar om hans lediga vecka!!


Nu sova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: