Torsdag!

Publicerat 2010-04-29 08:07:55 | i kategori

Jo det där att mobilblogga det funkar ju om man är iväg å känner sig bloggsugen :o)
Vi åkte hem strax efter mitt sista inlägg igår. Hem och åt tacos, mumms!
Den här dagen är inget planerat alls.. men skötväska ska väl kanske åka och handlas.. får se hur de blir me de!



Igår innan välling och sömn!


Jag fick rosor av Tobbe, hehe.
Dock inte röda, dock inte riktiga, och dessutom valde jag dom själv.. haha ROMANTISKT VA??
Såg dom på ett skyltbord och sa; ooh dom vill ja ha! å sen sprang vi på dom igen och då ville Tobbe köpa dom till mig ;o)


Den här gången fanns även mat-setet kvar som jag såg som skyltex förra gången(då var dom slut)..
Så nu kan vi ha våra små glasskålar till annat ;o)

Lite prylar till Jolines rum oxå!
Lampor och en lång strut som ska hänga från taket till golvet som kan fyllas med leksaker ;o)
Sen sprang jag in och köpte den vita tröjan där oxå, Tobbes reaktion; den här ska hon ALLTID ha på sig!! haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: