Tisdag!

Publicerat 2010-04-27 07:14:54 | i kategori Shopping/Tips

Godmorgon! Här är vi vakna sen kl 06 :o) Jaa jag är trött. Men när J säger att det är dags att gå upp så är det bara till att göra som hon säger! Har hon bestämt sig så har hon. hehe.
Idag är ytterligare en sväng till stan planerad för att uträtta lite som inte blev gjort igår!
Annars blir det nog en lugn dag! :o)



Morgonpigg!

 
Både Mamma och Joline har likadana skor(nästan).
Sen hennes fina nya jacka oxå.


Till något annat inköp jag gjort som dessvärre inte är lika kul.
Köpte en åkpåse på blocket som jag betalade och fick hem, Men herregud vad besviken jag blev. Den var inte tvättad(barnmat/kräks på)
Till hennes förklaring "den har legat för sommarförvaring sen förra våren, du kan få 50 kr tillbaka för merjobb/tvätt eller så skickar jag tillbaka den å får tillbaka pengarna, minus frakt, jag såg inte fläckarna"
 
Då tänkte jag såhär; att har dom därfläckarna suttit sen förra våren så får jag juinte bort dom!
Och jag la ju ut 60kr i frakt för att få hem den, och måste då lägga ut 60 kr igen för att skicka den!
Så nej; jag sa at jag den här gången ville att hon betalade mig först å att jag skickade den efteråt(som jag lixom gjorde för att få hem den, och att jag ville ha tillbaka hela den summan jag satte in till henne(inkl frakt).
Då har båda fått betala först(lita på den andra) och båda har förlorat 60kr var på detta! istället för att jag ska chansa att betala i förväg båda gångerna och istället för att jag ska förlora 120kr på att hon sa att den var i NYSKICK och jag får hem den som rena motsattsen..
FY FAN SÅ BESVIKEN!

Jaja, se vad hon säger nu om vad jag tyckte!
Väntar innerligt på ett mailsvar!



RANDIG!!! med andra ord jätteskitig! Den ska vara som de ljusa ställena! (ryggdelen)


mat/kräks fläckar? på insidan, fleecen.


nere vid foten, på utsidan!


precis, svartsliten!

Syns inte likabra på bilderna.. i verkligeheten syns det ännumer!
Och det är fler fläckar än dessa!!

Tycker ni denna ser ut som NYSKICK???

Postat av: Viktoria

fy fan vad äckligt.Ser man inte till att det är nytvättat när man ska sälja??

Hon ska fan betala returen för dig.Det ska inte du stå för.

Du ska ha ALLA dina pegar tbx + pengar för retur..

Jag skulle inte ge mig för mindre...

2010-04-27 @ 11:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: