Söndag!

Publicerat 2010-04-18 10:28:12 | i kategori

Ganska längesen nu, har bara inte haft lust till bloggen!!
Joline fortsätter väcka oss kl 07 numera, men lika glada är vi(läs jag) för det!! ;o)
Då menar jag eftersom det oftast är jag som går upp när J tycker det är morgon!

Söndag och sol, UTAN BLÅST! Yeeeyy :o)
Igår måste ju ha vart nära stormvarning va? Våra utemöler flög omkring på hela gården iallafall, mindre kul.
Idag vågar man ju iaf öppna dörren och gå ut!


Några bilder från onsdagen!




 

 


Och en bild från igår!

 


 Dags att bli människa, dusch osv...

Postat av: Linda Olsson

Ja visst är det fint ändå :)



Saknar dig! Vi måste ses snart!!! <3



puss!

2010-04-20 @ 23:00:59
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Glad hon ser ut att vara jämt, sötnosen :-)



Jag tar 100 ml kallt vatten i flaskan (1dl) + 2 matskedar vällingpulver. Skakar, sen in i micron. Det blir 110 ml välling, i med 90 ml vatten till + 3 skopor ersättningspulver och så blanda igen. Haha krångligt att förklara men du förstår kanske ändå?



Kram

2010-04-23 @ 17:52:24
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: