Min rosa tröja "jacka"..

Publicerat 2010-04-25 14:43:51 | i kategori Dagens Jag

För er som inte förtod grejen med kort rosa jacka, haha ;o)
Annelieeeee......!!





Jag har den på mig just nu, men eftersom jag ALLTID är sån att jag måste bestämma mig helt ifall jag vil ha den så har jag ännu inte tagit bort prislappen..
Måste ju prova fört ;o) hehe..

Jag har nog genom tidigare köp lärt mig att inte dra bort lapparna förns jag provat igen och är säker, för jag har måånga ggr ångrat mig å sen aldrig använt det jag köpt!

Men denna kommer nog få stanna,! Den är jätteskön och i mitt tycke FIN!! hihi

Postat av: Anonym

Men cizzy!! Jag sa ju när du tog på dig den att du va fiiiin.. :P

2010-04-25 @ 18:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: