Jag fick rätt!!! :o)

Publicerat 2010-04-27 18:20:05 | i kategori

Damen med åkpåsen ger mig hela summan tillbaka.. Det slutar alltså med att vi båda förlorar 60kr var på detta som uppstod.. Men det skiter jag i. Bara hon är med på att HON har gjort fel, å att jag slipper betala frakten åt båda håll(120kr).. Skönt att folk iaf kan förstå och ge med sig när sådant uppstår och man inte är nöjd(eller helt åt helvete missnöjd som i detta fall.. Och hon kanske dessutom lärde sig nu att TVÄTTA saker hon säljer!!
Och nu får dessutom HON sätta över pengarna först å att jag skickar sen, så som jag fick göra för att få hem den!! LIKA, och mest RÄTTVISAST!! :o)

Förutom det där så har vi haft en alldeles underbar dag, jag och lilla Jolanta :oP haha..
Vi åkte mot stan en sväng vid middagstid, postade lite paket och gick runt lite på stan och även ute i solen.
Nu ligger Joline på golvet här brevid på sin filt å filurar och jag sitter och har precis, skickat iväg svartmailet till hon med åkpåsen :o)


I stan :o)


hemma!


Hängslebyxorna köpte vi i stan idag på hm.. halva priset så dom kostade 65kr.. :o)
Bra sommarbrallor för dom går vika upp :o)


Sommarvärme var det här förut.. 18+ i skuggan :o)


Oj nu hade hon visst redan satt in pengarna fick jag sms om(åkpåsen).. :o)
Snabba puckar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: