Bugaboo Cameleon VS Emmaljunga Nitro!

Publicerat 2010-04-07 09:15:10 | i kategori

I eftermiddag är det dags för 5 månaders sprutorna :S Mamman vill INTE !!!
Men vi hoppas det går bra och blir lindrigt med febern, om hon får nån sån.
De första sprutorna fick hon ju lite feber av och blev hängig hoppas det det inte blir mer än så!

Jag och Joline är vakna sen 08.. Joline får sin första flaska mat nu och jag dricker mitt morgonkaffe!!
Så snart är vi som folk igen!

Jag är föresten inne på att köpa en Bugaboo(vagn).. JA dom kan vara dyra men ack så smidiga!! Ang vagn så är jag ganska kräsen har jag märkt!
Jag var ju ute efter bara ett nytt chassi till den vi har nu(för att få de svängbara hjulen som är snällt mot axlarna(slippa trycka ner vagnen när man styr) men trotts att jag annonserat om de så verkar de inte finnas nån begagnad sån, och ny kostar de 2000kr! Så om jag ska behöva lägga ut ytterligare 2000kr på vagnen så känns det som jag likagärna kan sälja hela skjutsen med alla matchande tillbehör å köpa en ny från årets modell. Göra ett byte(sälja/köpa) å då ändå byta upp sig!!
Då är frågan när jag ändå ska köpa ny, OM jag ska ha en likadan med svängbara hjul i svart kanske? eller om det får bli en Bugaboo i Sandfärg! Trots att en Bugaboo nog kan bli dyrare beroende på vart man köper den så är den nog smidigare både vid användning och i och ur bilen!
Jaa vi får se helt enkelt!




Bugaboo!


 
 Emmaljunga nitro!


 Jag är mest inne på en Bugaboo faktiskt!
Återstår att se hur de blir!

 Nu till lite mer kaffe!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: