Godmorgon SOLEN :o)

Publicerat 2010-04-12 07:51:11 | i kategori

Det blir bara tidigare å tidigare! :o)
Idag ville det lilla barnet att vi skulle gå upp kl 07. Såå det gjorde vi.. Det är lixom ingen idé att försöka sova vidare en stund till när hon sagt sitt :oP

Så frukost är avklarad nu för både Min, Js och Boscos del..
Men jag tror faktiskt att jag ska slummra en stund sen när J sover sin dagliga! Det får man va?

Jag kom på att jag ju glömt nämna vad vi fick för siffros hos bvc på 5 månaderskollen!
Hon väger 7575g och mäter 66cm. Hela 16 cm mer sen hon föddes :o) och huvudomfånget låg på 43cm.
Följer dom fortfarande varandra ganska lika Vickan??




 Såhär glada är vi kl 07 på morgonen idag :o)
Nu när jag ser leksaken där på bilden som hon fick i påskpresent av famor och Mats så slog det mig bara nu att Joline har nog ingen direkt favoritleksak sådär just nu som hon hade förut..
Nu går allt bra, bara det går kasta ner på golvet!! :oP
Där är leksaken påväg ner!!

Idag är det tänkt somvanligt att vi ska babysimma lite. Förra gången var det inget pga påskens röda dagar!
Men nu igen så, och idag ska vi nog dyka!!!


Kaffe Kaffe Kaffe...

Postat av: Viktoria

7510 gr och 65 cm..41 i huvudomfång,så det följs åt ganska bra..

2010-04-13 @ 16:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: