Godmorgon!

Publicerat 2009-09-24 07:31:36 | i kategori

Vaken såhär dags!? vad händer med mig?! hehe.. tröttast av dom tröttaste va uppe redan 05.20.
Jaa jag gick upp när Tobbe gick upp för att åka och jobba, därför ja e vaken nu! jag försökte en stund att somna om men insåg ganska snart att det var lönlöst! så jag hoppade in i duschen och nu igen ligger jag i sängen.. men är inte de minsta trött!! knepigt, för jag somnade inte förns 00.30. men men får väl ta igen det senare!! :oP

Och spjälsängen stannar!! nu när den är klar är jag faktiskt jättenöjd :o) haha jag som va så upprörd över den..
Den är t o m halvt bäddad nu!! slänger in bilder sen :o)

Idag ska bb-väskan ses över och se till att packas.. hua!
men jag tror jag har koll på vad som ska ner i den ändå..


Och NU ska jag bara slöa till lite, och se om man blir nåt trött igen.. :oP

Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

Gud vad glad jag blir för din kommentar!

Tack så mycket.

Oj bara en månad kvar då typ, hur känns det?

Du har en underbar och omtumlande tid framför dig. Passa på att vila och ta hand om dig själv :)

Vilken fin mage du har! :)

Kramar!

2009-09-25 @ 21:00:05
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Marlene - Mamma till Ned <3

Åhh vet precis vad du går igenom.. de sista veckorna var ett rent helsike renut ut sagt. Jag blev ju så jädra stor också.. gick upp 20 kg.. jag hade heller inga bristningar förrän i slutet, men dom försvinner mer och mer.. eftersom dom var så "små" =)



Rätt inställning till förlossningen.. passa på att äta och sova massor.. jag hann inte det och det var skit jobbigt dagarna efter..



HAHAHA ja det var skit kul det där med gräsklipparen, ska ha med den i boken jag ska göra till ned om graviditeten och hans första tid ;)



Kramar

2009-09-26 @ 11:15:25
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: