Godmorgon!

Publicerat 2009-09-28 07:51:25 | i kategori

Änne en dag då jag är uppe med tuppen!!
Gick upp med Tobbe vid 6.15 och hann att bli pigg tills han åkte så vad är det då för mening med att gå och lägga sig igen..?? :oP näe..

Innan våran tacos-kväll igår så började jag städa lite smått medans Tobbe badade.. så golven är kvar att skura, så det ska jag se till att göra nu efter att jag ätit frukost och druckit kaffe :o) Mina städmanier är ingen lek! Har jag väl börjat så är det skitsvårt att sluta.. typ som om jag blivigt jättenoga med allt, just då jag satt igång!
Så antingen är det kliniskt eller så är det bedrövligt!! hehe.

Påtal om kaffe så blev vi tvugna att köpa en ny kaffebryggare då våran gamla bara small till helt plötsligt och samtidigt gick proppen.. så den gjorde sitt! ingen aning om vad som hände faktiskt!! men men nu har vi en ny fin en!! och gott kaffe gör den oxå.. :oP

Så nu Kaffe och sen SKURA GOLV ... osv osv.. STÄDA iaf :oP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: