BB-väskan??

Publicerat 2009-09-10 19:37:38 | i kategori Graviditet(Joline)

Nu är frågan..  VAD SKA MAN PACKA NER??
Det är nog dags att ta tag i den biten nu.. man vet ju aldrig framöver NÄR det börjar hända grejer!!


Så snälla, ge mig era "tips-listor" på saker att ha med sig!!
Både till mig å bebis!

Postat av: Johanna

det får du veta på föräldra gruppen man får en lapp av dom jätte bra :)

2009-09-12 @ 00:05:54
Postat av: Mia

Hej! Hittade hit från familjeliv :)

Visst är det lite klurigt vad man ska packa i bb väskan. Jag är gravid i v 36 och har 2 söner. Det jag kommer ihåg att jag var glad att jag hade med till BB var schampoo och balsam!!! Så det är mitt tips :)

Hälsningar MIa (www.mtbq.wordpress.com)

2009-10-10 @ 23:03:11
URL: http://mtbq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: