vecka 37 och bristning!

Publicerat 2009-10-10 01:02:05 | i kategori Graviditet(Joline)

Bilderna är tagna igår/idag FREDAG vecka 36+1.
Så nu efter kl 24.00 klev vi in i 36+2.
(för dom som räknar ner lika mycket som jag) hihi.
25 dagar kvar!

JÄMFÖR VECKA 35 & 36 BILDEN SOM FINNS LÄNGRE NER I BLOGGEN MED DESSA VECKA 37 BILDER!!
MAGEN HAR SJNKIT MASSOR, OCH DET ÄR NUMERA "me and my outiiiie" haha



 Jaa som ni ser så har EN BRISTNING dykt upp på min fina kula!!
Den kom under vecka 36, alltså för en veckasen ungefär.. 
och den kom snabbt. från att bara synas lite lite till att bli bredare på bara någon dag!
Andra eventuella sunvillor av ränder på bilderna är bara synvillor!
EN enda änsålänge, och såklart hoppas jag de blir den ända men alla bristningar i världen är det värt om de blir fler!!

 Det och att göra nr 2 på förlossningen har ju vart mina största fasor under hela graviditeten!! HAHAHA..
Nu lär jag väl bli varse båda 2.. :oP
Ajja jag vet hela grejen med varför båda fasorna jag har uppstår och nu när en bristning kommit så känner jag mest att de får bli hur jäkla många de vill bara hon kommer ut snart.. hehe..
Och att gör nr 2, jaa okejdå jag kommer nog inte tänka på det ändå.

Magen är så otroligt mycket ivägen nu.. trots att jag inte är såååå jättestor!
Men nätterna är hemska! Det känns som en hel världgrej att bara vända på sig från sida till sida och det går inte sitta hur som helst osv!!

Ja alla som sa innan: va glad så länge du kan sitta sådär. ni hade ju helt rätt.
En dag så kom ju även mitt klagande på magen & sittandet & sovandet oxå! hehe..
Men det hör väl ändå lite till va?!?! :oP hihi

Postat av: Linda Olsson

Du har så fin mage sååå! Den där lilla gör ju ingenting, syns knappt ju ;)



Puss

2009-10-10 @ 09:09:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fiii

hehe nr 2 var nått jag med fasade för med jag lovar dej man skiter fullständigt i om de kommer ut nått där bak eller inte ;P och jag tror att alla mer eller mindre "skiter" lite :P

Druvsocker kan va bra för att få snabb energi, man är inte speciellt sugen på att äta nått (iaf inte jag) och helst ska man ju bara äta flytande. så nyponsoppa låter som ett bra val =)

Lite tilltugg till pappi kan va bra. han får ingenting där. sen får ni ju fika efteråt. jättegoda smörgåsar och te eller kaffe och saft =) (de enda pappan får)



Inte långt kvar nu ju! =) Myyyysigt!

Kramar Sofie och Vincent =)

2009-10-10 @ 16:32:02
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: caroline

jag har aldrig fattat när alla säger att man saknar magen men nu så här... säger jag detsamma...

2009-10-15 @ 18:52:02
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: