Säsongsfrukt!?

Publicerat 2009-10-15 13:25:51 | i kategori

Jahaa det var ju inte så konstigt..! Nektariner är en säsongsfrukt.. och hur skulle jag kunna veta det!?? haha
Typiskt att just de skulle bli en craving! uuuuusch, så nu får jag bara klara mig utan!
Men killen på östenssons som talade om detta skulle iaf ringa och kolla igen om man kunde beställa kanske en sista gång och isf finns det på fredag.. Så ska väl kolla det då iaf! annars e de ju inget att göra åt saken!
Då får jag städa destomer nudå :oP
Föresten så har jag ju inte gjort de på hela veckan heller då jag inte vart hemma.. men det lär nog bli mer av till helgen. OM inge bebis kommer i helgen då, vilket jag verkligen hoppas på!! :o)

Igår bökade det så pass i magen att jag nästan verkligen kunde GREPPA TÖSENS FOT.. jag kände så tydligt att det var en fot. det nästan syndes på formen oxå! det va bara såå häftigt! hon låg still jättelänge med foten uttryckt.. men jag han inte ta kort på knölen som stack ut.. himla synd! men JAG såg det iallafall <3 hihi



Postat av: Becka

Oj, va häftigt att det är så mycket liv i magen! När är det beräknat till?

2009-10-15 @ 19:05:41
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: