Kväll i stugan!

Publicerat 2009-10-17 19:31:02 | i kategori

Städmanin har gjort sitt hela dagen :o) Nu är jag bara sååå sugen på nektariner och äpplen!! men nektariner kan jag ju glömma och äpplen har vi inga hemma!!
Hoppa i badet ska jag snart göra oxå.. ska bli skönt att slappna av lite en stund och sen bara slöa vid tvn!
OM JAG KAN vill säga! För jag har jättesvårt att slappna av! Känns som det är något jag ska eller vill eller behöver göra hela tiden! typ städa!! :oP
Men kan ju hoppas det är någon bra film ikväll som man fastnar vid!

Jag längtar till torsdag nu -när pengarna trillar in! Så jag kan köpa hem det största lagret med äpplen som finns ISTÄLLET FÖR NEKTARINER!! men inte bara därför.. utan så jag kan få fylla upp både frys & kyl osv igen!
Och pengar är ju alltid skönt att ha!! :o)


Nu har vi precis ätit, Tobbe lagade till god smarr mat så nu är vi mätta och (nästan belåtna).. bara bad & äpplen som fattas.. haha!
Nu har det vart ett väldans tjat om mina cravings och manier och lite klagande osv i ett par dagar!
Men innan har jag sällan klagat så även jag kände att jag har behövt det ett tag.. hehe!
ibland blir det så!


Tänkte se om jag orkar slänga upp några bilder på magen sen "vecka 38" som vi är i nu!! :o)
Hoppas det inte hinner bli någon början på vecka 39 :oP
Så innan torsdag hoppas jag hon tittar ut till oss! <3 älskade bebis, se till att fixa de nu!

På måndag har min bror och hans tjej planerat snitt och visst hade jag hoppats hinna före dom med att klämma ut våran tös.. men så blir det nog inte.. så nu siktar vi på INNAN TORSDAG!
Nyfiken på vad det är för en liten sötboll som till deras liv skall komma :o)


Nu tappa upp bad iaf!

Postat av: Linda Olsson

Haha! Du med sina cravings ;) Fika?

Puss

2009-10-18 @ 07:52:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: vickan

Torsdag går ju inte..det är ju den 22..hehe

Nu får du vackert vänta till den 28;-)

Hoppas oxå lillkusinen kommer snart-Vi spricker av nyfikenhet..

2009-10-18 @ 09:01:11
Postat av: [email protected].

Shit alltså.

Nu är det ju snart dags för er lilla tös att komma till världen.

Sen slipper du ju suget efter nektariner.Det var ju som sagt typiskt att du skulle falla för just det.De är ju ganska nyttigt iaf=)

Du är fortfarande inte nervös eller?

Jag var knappt inte heller nervös iaf inte för själva förlossningen.

2009-10-18 @ 18:50:03
URL: http://ohhdooh.blogg.se/
Postat av: Malin

Shit alltså.

Nu är det ju snart dags för er lilla tös att komma till världen.

Sen slipper du ju suget efter nektariner.Det var ju som sagt typiskt att du skulle falla för just det.De är ju ganska nyttigt iaf=)

Du är fortfarande inte nervös eller?

Jag var knappt inte heller nervös iaf inte för själva förlossningen.

2009-10-18 @ 18:51:43
URL: http://ohhdooh.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Va fick din bror för sort igår då? Gick allt bra o så? =)



Ja, snart sitter jag med bautakula igen... bläää :P Och jag kommer va så trött på den. ;)



Puss<3

2009-10-20 @ 08:58:55
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi ja tänk om man kunde bestämma när bebisen skulle komma ut... fast det är nog ganska bra att man inte kan!

kramis

2009-10-20 @ 14:00:42
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: