Att låsa sin blogg!

Publicerat 2009-10-10 00:41:05 | i kategori

Anledningen till att jag låste min blogg en stund va att jag vet verkligen inte vad jag vill dela
med mig av till "hela världen"
Det är så himla svårt att veta vad man "kan" skriva i sin blogg..
Egentligen ska man väl kunna skriva precis vad man känner för alltså, det är ju min blogg men sen är det säkert alltid någon som på ett eller annat sätt ska va "negativ" och det gillar man ju kanske inte så i sin blogg!
Nu har jag inte vart med om det alltså.. att någon påstått något eller vart negativa!
Men min tanke är lixom, hur mycket av sitt liv vill man att hela världen ska veta!
Skriva blogg är både skönt och kul och jag vill blogga MEN ibland blir det bara tråkigt för att man måste tänka till; kan jag verkligen skriva ut det där?!?

Och sen har jag ju bloggat ganska länge nu ändå och vill såklart fortsätta även när bebis är här sen!
Jag skriver ju om alltmöjligt som händer i mitt liv.. och mitt barn kommer ju bli (är redan i magen) en STOR del i mitt liv å det vill man ju oxå dela med sig av då när man skriver om saker som händer i ens liv, när hon är här.. om ni förstår!!??
Men våga... ett oskyldigt litet barn lixom!
Ska hela världen kunna läsa om det?
Tänk om folk skulle börja va negativa eller så om mitt barn!! det kan jag inte med..
Vi vet alla hur motala kan se ut i den världen med bloggkrig och skitsnack osv..
Jag vill aldrig någonsinn va med om att mitt barn ska bli en del i sånt snack!!
Därför blir man fundersam..
OKEJ lixom om snack skulle va om mig och det jag skriver, det är såklart inte kul om det skulle va så, men OKEJ, FINE isåfall, det är JAG som har skrivit nåt som störde någon isåfall.. Men aldrig om det skulle bli om ett oskyldigt barn!!

FÖRSTÅR NI VAD JAG MENAR??

Ingenting har hänt och ingen konstig kommentar eller så har jag fått om något jag skrivit som gjort att jag reagerat... utan jag bara tänkte till för en stund och kände att NÄE JAG VETIFAN!!
Jag har ju lixom läst hur det vart i andra bloggar.. och det är sååååå tråkigt att det ska va så!
Folk som jämför sina barn med andra på negativa sätt! eller folk som kommer in OKÄNDA i någons blogg och lämnar anonyma ELAKA kommentarer!! :o(
Eller det hemskaste av allt; Folk som kopierar bilder på andras barn och sedan lägger upp nån annanstans och låtsas att det är sina barn!! SJUKT!!
Helt jävla sjukt!


Jaja jag vet inte hur mycket jag kommer fortsätta blogga..
Eller om det blir att man låser sin blogg för att skriva dagbok för sig själv!!?? får se..
Det är jätteskönt att skriva och kunna titta tillbaka så skriva kommer jag fortsätta med men kanske inte öppet.. jag får se helt enkelt!
Det känns jättebra och kul att för sin familj och sina vänner & bekanta att visa och skriva!
Eller jaa, även för folk som bryr sig positivt. som tycker det är KUL att läsa! inte för att bara SNOKA i andras liv men ja erkänner nu att jag är rädd för att det någon gång ska bli precis som jag beskrivit ovan!!


Jag vill inte låsa min blogg med lösen för endel.. antingen vill jag ha den helt öppen eller helt låst!!
Så jag får se!!
Låses den igen någon gång så behöver det alltså inte bero på att något hänt då heller!
utan bara av anledningen att jag inte vet vad jag vill dela med mig av!
För jag vill kunna blicka tillbaka nånstans i bilder och text så skriva är ett måste!
Så nu vet ni alla som undrat över denna sak!
Det blev inte bara en fråga.. hehe!!

Postat av: Linda Olsson

Jag förstår hur du menar gumman. Skitjobbigt med alla som snokar och bara är nyfikna... =/



Fika snart igen va? =) <3

2009-10-10 @ 09:07:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: