Bebistankar!

Publicerat 2009-10-13 14:02:26 | i kategori Graviditet(Joline)

Godmiddag!
För er som undrar så; NEJ ingen bebis här än. Men som jag önskar att det var så!
Längtar som aldrig förr just nu!
I magen bökar det förfullt nästintill hela tiden. Vi har märkt av en dygnsrytm de senaste dagarna nu när både T och jag vart uppe tidigt kl 05 ett par dagar! Och kl 07.00 har det börjat böka varje morgon i 3 dagar! hehe.

Min fina bristning har blivit aningen större nu med, men inte så farligt. och nulängre känns det inte som ett stort orosmoment! självklart är det trist att de blir men somsagt det är värt alla bristningar i världen så lika glad är jag för de! men den kliar hela hela tiden, antar at det är för att den drar sig å blir större. men men whatever!

Idag är vi iaf på dag 36+5. Så imorn är 37 fullgågna veckor avklarade och på torsdag kliver vi in i vecka 38!
KOM UT NU BEBIS <3
Imorn 37 fulla veckor så räknas bebis som fullgången, färdigväxt osv. och mitt mål för tösen att vänta va 14 oktober/37 fulla så efter imorn så hoppas jag det blir SNART! väldigt snart.

Vi kan ju hoppas att förvärkarna som vart emellanåt och trycket neråt är tecken på att det BLIR SNART oxå!
Fått frågan om jag är nervös än, och NEJ inte ett dugg faktiskt! får väl se när det kommer, kanske när första rejäla riktiga värken kommer, eller kanske när vattnet går.. eller så kanske jag inte blir det alls!
Hur som helst så är det inte alls långt kvar nu tills vi får möta våran tös<3 oavsett om hon går sina fulla 40veckor!
Älskar den tanken!


Blev ett litet bebisinlägg här igen då!
Men vad annars lixom när det är så nära och det är det ända man tänker på numera! :oP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: