1, 2, 3 ... och 4!

Publicerat 2009-10-14 15:00:25 | i kategori

Imorse när jag vaknade så vart jag lite deppig :o(
Kollade in magen SÅKLART i spegeln för jag kände att det kliade som bara den, och visstfan så har jag ju inte bara första bristningen där utan både andra och tredje har börjat tittat fram lite svagt! :S buuuhuuuu!!

Men JAAA som jag sagt tidigare; det hör ju kanske lite till och det är LÄTT värt det <3 men man blir ju såklart lite mer depp för varje som börjar visa sig, även om dom är små! Men nu är det dags att TÖSEN visar sig oxå!! :o)

Nr 4 är ju då att det finns INGA NEKTARINER NÅGONSTANS! igår när vi kom hem så tog vi svängen förbi flera affärer men nejdå inga alls nånstans :o( OM jag var/är irriterad!
Ska kolla en affär till idag sen!! Det kanske är meningen att jag inte ska äta mer av dom.. haha!!

Nu i eftermiddag är jag på bättre humör gällande bristningarna, men nektarinsuget är kvar! Mer och mer bara för dom inte finns! då blir det så mycket värre! 3e eller 4e dagen utan nu :oP hur ska detta gå!! hah..



Börjar känna längtan att få packa ihop nu och flytta till huset oxå.. 2 månader kvar ungefär tills vi är kvitt lägenheten(uppsägningstiden) annars hade vi kunnat flytta nu till den 1a november!
Hoppas hoppas någon vill ta lägenheten tidigare! så vi kanske kan flytta redan nu snart, eller iaf en månad tidigare. Inget kul att hålls att flytta och bo i kartonger över jul och nyår som det kommer bli annars :S
Återstår att se hur det går med det..

Postat av: Linda Olsson

=( Men som du säger så är det faktiskt värt varenda bristning, även fast man blir lite depp såklart... =/



Haha! Finns det verkligen INGA nektariner?! :P Stackars gumman då... ;)

Puss <3

2009-10-14 @ 20:31:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ne vad jobbigt! här har vi clementiner överallt som tur var haha... hoppas det kommer in snart, är så sjukt jobbigt att vara sugen på nåt länge!



kramis

2009-10-15 @ 08:37:17
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: