Nu bor vi i huset!

Publicerat 2009-11-24 18:47:53 | i kategori Hem&Inredning

Jodå här hemma lever vi.. :o)
Vi har haft fullt upp med flytt och tapetsering osv, men nu så börjar vi komma iordning lite grann iaf.. vi körde nästan allt från lägenheten till huset igår, började tidigt.. kl 8 gick vi upp och vid 10 började det köras!
Och i söndags tapetserade vi ett av rummen, det blev en himla skillnad.. Jag är supernöjd :o) Innan såg det verkligen förjävligt ut måste jag nästan säga! Jag gillade definitivt inte färgerna som var kombinerade!
Men men det är nu ett minne blått..
TUSEN TACK Marianne och Mats för all hjälp med tapetsering och flyttande!



Lite bilder på tapetseringen som nu är gjort i "MELLANRUMMET" (mellan köket och hallen)
Vet inte riktigt än vad det blir för rum där.. kanske matsals/finrum!?
Får se..

Ena vinkeln av rummet FÖRE - EFTER

 

Andra vinkeln av rummet FÖRE - EFTER







En lite mer helhetsbild



Från början när Tobbe valde tapet var jag lite skeptisk,
Trodde det skulle bli för mycket mönster,
men nu när de väl sitter på väggen så är jag skitnöjd!
De blev kanonbra!!
Lite långa gardiner än dock, men det ska fixas till de me..


Vi sov alltså första natten i huset inatt och det känns skitbra!
Jag trodde jag skulle sakna lägenheten men icke!

Postat av: Linda Olsson

Jävlar vilken skillnad! Tapeten är jättefin ju! Jag måste få komma o hälsa på! Torsdag kanske? ;)

Puss gull <3

2009-11-24 @ 20:33:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Det blev kanonbra ju..

2009-11-24 @ 22:10:22
Postat av: ann

Gud så mysigt det ser ut då gumman!! Hoppas jag kan komma förbi sen när ni är klara. Längtar efter både dig och att få hålla i lillan! puss puss ann

2009-11-25 @ 10:05:11
Postat av: caroline

Schysst tapet. Jag diggar annorlunda tapeter, vi har en ganska .. annorlunda och utstickande fondvägg i vardagsrummet :)

2009-11-25 @ 11:42:52
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: sarah kusin

Gud vad fint!:) Var ligger huset? kram på er

2009-11-25 @ 13:41:07
URL: http://sarahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: