Joline <3 En vecka!

Publicerat 2009-11-10 20:38:25 | i kategori Joline

Idag blev Joline redan en vecka!
Sooom vi har myst hela veckan sen vi kom hem från förlossning/bb <3
Jag verkligen älskar och uppskattar varje minut! Ingenting kan väl va större och finare än detta va!?

Allt funkar kanonbra! Amningen fixar vi galant nu efter en veckas lite pinande. ovant och ömt såklart!
Och jag känner mig ganska pigg, för att ha ändrat helt på sovtimmar då det är mat-tajm var 3e timme!

Och idag har Tösen även fått sitt första bad! det var hon väl lite skeptisk till men det gick bra!



Livet tar helt klart en vändning när det liv man burit i magen i hela 9 månader helt plötsligt ligger i min famn!
Ännu har jag inte förstått helt att jag är mamma till detta underbara lilla liv! men tror det börjar komma lite smått nu, Idag fick jag nämligen ett stortjut över att bara titta på henne när hon sov då jag tänkte att; HON ÄR VÅR <3
Jag kunde inte stoppa den otroligt knepiga glädjegråten alls!

Älskade lilla liv <3
Postat av: EmelieCatrine

Oj, vad fort din förlossning gick :) Läste förlossningsberättelsen. Jättefin dotter!



Hittade hit genom att trycka på lite mamma-bloggar. Kul att du också bor i Östergötland :)



Kram!

2009-11-12 @ 01:27:03
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: Elin Jacobsson

åh va härligt! lägtar galet mycke tills ja själv skaffar barn! även fast ja vet att ja ska plugga klart å såna saker innan! :) men gud så glad ja e för eran skull!! puss på er! :D

2009-11-12 @ 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: