Lördags !

Publicerat 2009-05-18 00:41:12 | i kategori

Vart lite off ett tag. som märkts här! men ska väl försöka va lite aktivare med bloggandet nu..
Igår - lördag bjöds vi hem till THE OLSSONS, haha nu fick jag äntligen skriva det :D Jaa vi bjöds iaf hem till dom på tacos, de va inte dumt alls.. jättegott och supertrevligt!! Tack för de gumman! Vi ska bjuda igen snart, så ni vet :P

Åååå nu är dom ju gifta, Linda och Daniel Olsson :) när jag såg bilderna idag så grät jag.. dom va så oerhört fina juuu.. förstå om jag hade vart med i kyrkan, jag hade ju tjutit ögonen ur mig.. All tänkbar fortsatt lycka till er <3

Nu är jag på jobbet, jobbar somvanligt till 06.30.. sen blire hemåt och sova! Det kommer behövas imorn för idag har vart en seg dag.. och dessutom så hatar jag söndagar mest av allt i hela världen.. hela jag är en stor deppklump dessa förbannade söndagar! USCH, ja det är verkligen de värsta jag vet :(
Somsagt så har de vart en seg dag. Mest bara glidit omkring hemma. Städat lite, sovit lite, datat lite..
Bilen ville inte starta idag heller, skitbil.. så den fick bogseras till garaget där dom tog en titt på den. får se om dom reder ut det, fick iaf låna en bil av Cälsson nu, hur snällt somhelst :)
När Tob kom från garaget och jag hade sovit drygt en timme så hade han mcdonalds-mat med sig :D precis va jag behövde då.. hehe!

  

Lite bilder från lördagskvällen hos Linda med familj <3


 



 



 



 

 

Postat av: Linda

Tack älskade du! <3 =)

Vart tog du vägen igår? Jag väntade vid msn =P

Pusspuss älsk!

2009-05-18 @ 09:03:32
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: