"förstakläderna" ?

Publicerat 2009-05-27 20:12:13 | i kategori Graviditet(Joline)

Usch jag mår inge vidare idag! det är så segt, som att gå runt med en glaskupa runt huvet! det är något på g iaf, känns tydligt.. blää! nog om de.. för att försöka må bättre och inte gå hemma och känna sig sämre(för så blir det om man går hemma och känner efter) så har jag försökt komma ut lite..
Jag har handlat bebiskläder :o) det är så sjukt svårt att hålla sig! fast när man går och tittar så finns de ju så mkt så man vet inte vad man vill ha!! men att börja lite smått kan ingen hindra mig ifrån.. hehe.. jag har tom vart å klämt å känt på vagnar senaste tiden! det blev himla segt idag, jag va så jäkla trött så blev inte mer än en snabbvisit..


Men detta hitta jag :o)



Kanske blir "förstakläderna" detta istället för lundmyr-settet jag spanat in.. får se :o)
Dessa är från åhlens iaf :o)




Sen har även denna följt med hem tidigare :oP
hade velat ha den med långa ärmar men fanns inte å jag fastna såå för den så den fick de bli mä!
Från villervalla :o)



Nog för mig nu, ska jobba om 2 timmar så nu blir de dusch för att piggna till lite, se om de känns bättre då kanske å sen lite kaffe på de! hoppas alla har en bra kväll i stormen!
Postat av: Linda Olsson

Så fina kläder! =)

Puss

2009-05-27 @ 22:43:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: caroline

Du påminde mig just om att Åhlens faktiskt med har bäbis kläder, på tiden att jag åker in till Lkpg :)

2009-05-28 @ 18:22:59
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: