Klara för idag !

Publicerat 2009-05-30 23:59:50 | i kategori

DAMN va vi e bra!!! Vi har nog inte gjort något som vart onödigt idag.. inte slappat en sekund mer än vid maten ikväll.. Men tro mig, DET KÄNNS NU! i hela kroppen.. att vi orkat begriper ja inte. jag som är genomförkyld!! men tur va de idag, för Tobbe klarar inte av äckel-lukter villket fanns innan vi börja städa å skura galet.. så jag fick göra grovjobbet, jag kände ju ändå inget.. haha inte mig emot, jag är inte så käänslig såå som han är!
Vi har verkligen rensat och städat ORDENTLIGT.. Den enda som vet hur det såg ut i husvagnen innan är Daniel (Lindas Karl) som hjälpte oss att hämta den.. Asså husvagnen var lämnad kvar med ALLT i.. sängkläder, tidningar, bestick, porslin, papper, gardiner mickro.. Jaaa verkligen allt PLUS att de va grejer kvar i kylen som vi inte vet hur länge de stått.. så Daniel kanske iaf kan se skillnaden sen.. hehe! vi glömde ju ta kort invändigt innan vi började städa!!
Och nu har vi oxå hunnit måla randen runt husvagnen i samma färg som bilen :o) blev helt okej.. tror jag, blev lite mörkt nu när vi blev klara men får se imorn hur de ser ut!!

Nu väl inne ska vi bara ta de lugnt och varva ner, om man vågar de.. lätt att man blir kvar sittandes i den ställningen och inte kommer upp igen så ont som man har nu!!
Nog om denna husvagn för idag.. bara ett par bilder oxå då.. blir bara utvändigt bilder idag.. invändigt blir vid ett annat tillfälle, när vi hunnit lägga in kuddarna och satt dit ny klädsel och gardiner som ska fixas imorn!


Utvändigt på ULLA och KURT
 
 
Utanför garaget !


 

 
Parkerat hemma utanför dörren, innan målningen !



 
Efter målningen, dock hann de bli lite mörkt !
Men att det är mörkare(som bilen) de syns iaf !



 
 Skillnad blev de till de bättre, helt klart !
 Inna va de solblekt somfan !
Postat av: Linda Olsson

Va fin den blev! Duktiga ni är! =)

Puss

2009-05-31 @ 18:16:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: