Torsdagkväll

Publicerat 2009-05-07 23:22:28 | i kategori

hej å håå.. nu har syrran vart här, blev lite kaffe och skitprat :) trevligt. och jag har oxå hunnit med att färga håret, svart igen. fyllde mest bara i utväxten som började krypa fram..
Kom på en annan sak me förut.. att igår morse så kom de en gubbe och väckte oss med att plinga på dörren!!
Han ville mäta skåpsluckorna i köket.. ÖÖÖÖhh tänkte vi, varför? då sa han att vi hade ju beställt skåpsluckor, men de har vi inte gjort. har ju bara bott här snart 2 månader så de va väl dom innan som gjort.. men de är ju bara tacka och ta emot, de behövde vi inte betala extra för.. så de blir ljust trä med silverhandtag istället för de tråkiga vita som e nu..
Efter semestern nån gång sa han att de blir av, sen i höst så får vi ju nya vitvaror oxå.. så de ska bli skoj sen med all förändring här hemma.. önskar bara att jag komemr få måla om i köket sen me.. gillar inte alls tapeterna som är där nu, som dock va nytapetserat som alla rum här när vi flytta in men usch så fult det är i köket.. ajja nog om de..

Den där svängen förbi polissationen sen Linda, den kommer bli av.. inte ikväll.. men säkert imorn.. Mohahaa!!
Nu har Karln kommit hem från garaget iaf.. han hade lackat Ulla :) så de ska bli kul imorn å se hur de blev.. tror nämligen han tog Camaron hem istället, lät som så! men de blir nog att åka till garaget imorn :)
Är nog lite småfix kvar kan jag tänka mig!!

Nu är det sena kvällen och jag hitta på nåt gött å äta.. Nuu vill ja me ha tacos juuuuu :( blir inget för har inte allt hemma till de.. men nåt ska här hittas på!
Postat av: Linda

Hihi! Du + jag ska böööörna utanför snuthuset ;) Hahahahaha! =P Pusspusspuss



Förresetn, allt är nog ok gumman, va inte orolig!!!



Älskar dig hjärtat! <3

2009-05-08 @ 11:16:32
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: