SÖTBOLL

Publicerat 2009-05-08 20:17:15 | i kategori

Även den här dagen försvann ganska fort.. nu fredagkväll och jag har inte gjort så mkt idag känns det som.. diskat och tvättat lite medans grabbarna har spelat tvspel bara.. Dom är som barn på nytt när dom sitter framför tvn med varsinn kontroll i handen! Funderar på att filma dom nån gång när dom sitter å härjar, aa som 12 åringar.. haha!!

Nu, snart, om en stund så ska Jag och Tobbe åka in till Linda och Daniel en sväng å umgås lite.. sist blev ju somsagt bara 10 minuter!!
Och morn fm ska vi åka till Tobbes syster Victoria och hälsa på dom, trevligt! mer släkt till dom skulle komma, tror det var kusiner bl.a som tobbe inte träffat på länge! :o)

Kanske slänger in ett inlägg lite senare sen när vi kommer hem! Önskar alla en trevlig fredagskväll i regnet!!
Å föresten så har jag ju fått upp bebisräknaren i menyn till höger :o) SHIT i havet va fort de går när man ser de så att man redan är på dag 100 av 280, eller 35,7% avklarat, eller att man är i 4e månaden, alltså trimester två och bara 180 dagar kvar till bf!!
DET ÄR NU JAG BÖRJAR FATTA ATT VÅRAN SÖTBOLL FINNS DÄRINNE!! men de kanske märks på mitt prat å tjat.. haha! Jag längtar sååå!

Nu fick jag sms av Linda så nu drar vi.. Puss

Postat av: Linda

Tack för trevligt sällskap ;) Puss honey! <3

2009-05-08 @ 23:04:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: