Som ett litet barn!

Publicerat 2009-05-07 19:52:11 | i kategori

Jahaa, då är det kanske dags att erkänna att jag är förjävla lat.. haha.. sket i att städa förut.. la mig på soffan och deckade som ett litet barn.. men tro inte att de va fel alls! UTVILAD!!! Det verkar inte bli någon grillning ikväll iaf, även fast vädret är OK, tobbe är i garaget fortfarande å grejar med ULLA, ska ju lackas nu när bes är avklarad.. men vet inte om det är det han gör nu eller om de blir imorn.. Men iallafall så tog jag och damsugarn en svänom nyss när jag vaknade. så nu är det gjort iaf..
Syrran är påväg hit, hon hade ett linne som hon hade beställt men som inte passade så nu ska vi se om det passar mig ist :D HOPPAS!! jaa nu kom hon, återkommer om en stund!!

Efter att vi snackat klart och jag färgat håret..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: