Sluut!

Publicerat 2009-05-28 07:24:51 | i kategori

Nu är jag hemma från jobbet och jag är verkligen precis slut i kroppen!! vad är det för fel?
Förkylning på G tror ja.. usch å fyy, hoppas jag slipper de.. ont i skallen och näsan de har ja så jag går under snart.. men jag hoppas innerligt nu att sömn hjälper lite för jag har lite att göra idag så jag måste orka ge mig ut sen idag!!
Och sen väntar även tvätten och disken på mig så snälla låt mig slippa bli sämre!

Direkt när jag kom hem så tog jag en titt på Minis kläder.. jag längtar sååå till h*n är här hos oss <3

Nähepp nu ska jag stänga ihop både dator och ögon!
Hoppas på finare väder när jag vaknar..
Postat av: Linda Olsson

Sov gott gumman! <3

2009-05-28 @ 07:47:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: