mer ...

Publicerat 2009-05-25 18:59:32 | i kategori

Godmorgon ;oP
Här har jag sovit sen kl 12, till nu kl 18...Jag va så himla trött när jag kom hem förut så jag dök ner i sängen direkt efter mitt blogginlägg om RUL som va idag!! jag är fortfarande skitglad, som förut, svävar lite på moln :o)

Jag har ju ända sen början av graviditeten TÄNKT att det är en flicka därinne.. men idag efter ultraljudet så fick jag bara en känning av ändring där.. att jag nästan tror mer på en pojke.. inte av någon anledning eller så, för man såg ingenting men bara en känsla sådär!! Linda sa likadant när vi kom ut.. hehe

Efter de besöket idag så åkte vi till Ubbes och köpte varsinn smörgås och åkte och levererade en även till Lindas make! sen for vi till stan fort som fan för damen hade tid hos frissan kl 10.. hon va allt lite nervös.. men de blev kanon! huvudsaken va ju att få bort de slitna och de fick du ju nu.. och de vart ändå inte så kort som du troodde de skulle bli!!
Du e så fin gumman.. med eller utan hår.. HAHAHA!!!

Nu är de iaf dags att springa ut med Bosco en sväng och sen slänga mig i duschen.. sen måste jag nog dra mig inåt stan för att få i mig lite mat... de mesta är slut hemma tror jag!
Sen är de ju jobb som gäller ikväll igen!!

Postat av: Michelle

Vilka fina bilder du fick! Mysigt för dej! =)

Jag har me moderkakan i framvägg o fick snällt vänta tills v 22.. Men det finns dom som får vänta till v 30 till o me så det e absolut inget att oroa sig för nu när du fått förklaringen! =)

Åh, jättegrattis igen, så roligt för er!

Kram

2009-05-25 @ 21:06:15
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Linda

Ahaha! "Med eller utan hår" Tack så mycket, tack sötnos;) Hihi!



Puss

2009-05-25 @ 21:40:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: