Fredagkväll med sällskap

Publicerat 2009-05-22 17:40:29 | i kategori

Då va de fredagkväll då.. vilket vi är glada för.. Och Linda med familj kommer hit sen.. om nån timme :o) ser fram emot de, saknar dom!!
Kanske dags för mig att sätta igång med maten nu så jag slipper va helt upptagen i köket när dom kommer..
Känns som jag fart runt hela dagen idag, fast jag bara vart i stan en sväng och sen bbg för att handla käk till kvällen!! vilket inte är så mkt farande.. Är det tröttheten i mig som börjar slå till å tycka att lite är mycke kanske.. hihi ;o)

Jaja nu e de väl bäst jag sätter igång lite smått kanske... vi skulle ju ha grillat idag men eftersom det regnat hela dagen så litade vi inte på vädret till kvällen så de blir kyckling å potatisgratäng istället... men de ska väl funka de me.. KYCKLING PÅ FREDAG :P hehe..
Det typiska är ju bara att NU skiner solen, klart när man vart och handlat och dom snart ska komma hit.. men grilla hinns ju fler gånger..


Så hej sålänge..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: