Bebisgrejer?!

Publicerat 2009-05-24 12:00:06 | i kategori Graviditet(Joline)

Det närmar sig mer stormsteg.. Wohoo!! :D imorn.. hihi
En liten undran, funkar bilderna från igår att klicka upp större?? jag testade å här funkar de INTE :o(
Sen är de ju så att jag snart gått halva graviditeten :o) fy fsn så fort de går.. men de gör inget, jag vill ha mini här!!
Å nu kommer jag släppa de där med att "hålla mig" iaf.. att köpa bebisgrejer.. nu får jag faktiskt de..!! haha.
Nu längre är de väl inte för tidigt, eller??
Postat av: Linda

Nej, jag kan inte klicka på bilderna heller... =/

Och det är INTE för tidigt att handla ;)

Puss

2009-05-24 @ 17:06:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Julia

jag kunde klicka på bilden så den blev lite större =)



Köp någon bebisgrej, fast det är ännu roligare att köpa grejer sen när man har sett krabaten.<3 dom minsta storlekarna behöver dom ju inte så många kläder för det växer dom snart ur=)

så köp lite blandat med, och sen är det ju vinter när bebisen kommer med =) KRAMAR saknar dig, kom och hälsa på snart och så får du ta med bilderna på bebisen=) egon gjorde kullebytta i magen på ultraljuder, fick en bild på det med=) kram!

2009-05-25 @ 08:17:18
URL: http://juliahansen.blogg.se/
Postat av: sarah

japp det funkar att klicka på bilderna:)



Lycka till idag Cicci! :) kram kusin

2009-05-25 @ 08:36:53
Postat av: viktoria

Jag kan klicka på bilderna..jättefin bulis...

Hoppas ni får fina kort idag på mini..

Jag vill ju oxå se..

Walter var ju inte sammarbetsvillig när vi var på RUL så vi fick ju inget bra kort.

Han ligger dubbelvikt den lilla fulingen hehe...

Lycka till idag..

2009-05-25 @ 10:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: