39,6%

Publicerat 2009-05-19 02:39:48 | i kategori Graviditet(Joline)

Nee de blev ju inte så himla mycket från mig här på kvällen inte.. Slöade och sov ett par timmar innan jobbet!
Måndagen blev oxå till en Söndag :( depp.
Förutom att jag träffade Elin i 10 minuter idag :) de va inte igår, så de va på tiden även om de bara va 10 minuter, TREVLIGT såklart, men jag tror vi glömde kramas.. hehe
Nu sitter jag på jobbet igen.. halva natten avklarad. men somalltid längtar man efter sängen, även fast man inte är så speciellt trött.. men de är väl för att man vet att alla andra ligger och sover nu!! HOPPAS NI SOVER GOTT alla sötnosar :o)

Tisdag redan, och jag såg förut att the bulle is gräddad 39,6 % redan.. hur otäckt är inte de?!?! :O redan lixom!!
Ja fyfaan va fort de går! Snart måndag mää.. å däää!
Nu ska Cicci allt ta sig lite kaffe :)

Postat av: Linda

Jaaaa, snart är det måndag!!! =D Jag är pepp! ;)

Har du tid med fika idag, så vi kan prata lite...?

Puss

2009-05-19 @ 12:22:34
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack honey! =)



Ses snart ;)

Puss

2009-05-19 @ 15:22:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: