Zion föddes kl 03.02

Publicerat 2009-07-19 06:13:10 | i kategori

Vaknade nyss och kollade telefonen DIREKT, eftersom jag visste att dom åkte in igår igen..
Och jaaa, jag blev faster för 3 timmar sen :o)
Kl 03.02 bestämde han sig för att komma ut..
han vägde 3870gram och mätte 52cm..

Jag hoppas allt har gått bra och att hela familjen mår fint nu.. Jag har inte fått svar än, men hoppas såklart på allt de bästa!

ÄNTLIGEN.. denna gången behövde dom inte åka hem igen utan bebis utanför magen!
Och min gissning fick ju bli fel då.. :o) de e väl bara jag som ska få en flicka på senare tid verkar de som!! hehe

STORT GRATTIS TILL BROR & NETTAN<3
Postat av: Linda Olsson

Aww, Grattis till dom! =D

Puss

2009-07-19 @ 11:35:12
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: