Vi drog !

Publicerat 2009-07-26 00:51:39 | i kategori

Hej på er!
Jag har vart ganska dålig på att uppdatera.. har haft så himla mycket annat att göra.. fixat inför resan,bl a. å sen har ju inte datorn funkat som den ska heller.. men nu e den redo för att användas, å än så länge är jag jättenöjd med den!!

Vi drog iaf lite tidigare än planerat så vi är redan påväg.. åkte kl 21 ikväll och är nu i Borlänge, så några mil har vi kvar.. men snart så ska vi få stanna och parkera husvagnen för att, högst troligt lägga oss och sova. är trötta!
Och Tobbe har kört hela vägen så han är nog önnu tröttare.
Det är hur mysigt som helst att åka såhär på kvällen iaf så jag är glad att vi inte väntade tills imorn.. :o)

Imorn ska bli intressant att se hur mycket folk som kommit dit än och gå och titta på allt :o)
Jag skriver såklart mer imorgon..

Jag hann även med att träffa Linda en sväng innan vi åkte, de va ju ett tag sen.. och det var ett måste för annars hade det gått minst en hel vecka till.. eftersom vi är borta en vecka nu!! Tack gumman för trevligt sällskap en stund <3


Nu säger jag godnatt. snart framme.
Puss C.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: