Vagn :o)

Publicerat 2009-07-17 18:00:11 | i kategori

Jahopp godagens på er!!
Underbart väder idag, vem tycker inte de?!?! :o)
Tobbe va nyss i poolen en sväng, 23grader sa han att de va.. men jag vågade mig inte i trotts de.. har allt blivit en liten badkruka jag.hmh!

Dagen har spenderats inne i stan.. vart en sväng på poppel, och även uträttat andra viktiga ärenden..
Och så sprang jag in på BRIO en sväng i väntan på ett av ärendena. och där hittade jag äntligen vagnen jag vill ha.. de va dessutom 20% rabatt på den.. så nu e de bara å övertala karln i huset oxå.. men annars så får jag le köpan själv.. hihi.. För mig e de rena kapet tycker jag. en HELT NY för priset av en bra beg.. runda slängar 5000kr.. då en komplett vagn med sitt och ligg!! Jaa jag vill ha just den!! såäre!! Hoppas nu bara inte att Tobbe ska säga emot där oxå!! han ska ju ha sista ordet och såklart säga emot mig i de mesta, fast mest bara för att.. tills han säger att aa okeej då, de va kanske ganska smart ändå!! mohahahaaa..

Nee nu e de nog dags att göra nåt vettigt.. diska kanske?!? eller bara gå uti solen och sätta sig och slappa..
Får se vilket de blir.. men först kaffe!!

Puss sålänge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: