Dagen!

Publicerat 2009-07-26 21:29:35 | i kategori

Nu börjar det bli kväller även här i Rättvik. Vi har tagit det jättelugnt idag.. åkte en sväng till Insjön som ligger 20 minuter härifrån, för att kika lite på lager 70 och claes olsson. Hittade faktiskt inget speciellt där! sen har vi strosat runt lite bland folk och bilar.. Ganska lugnt här uppe än. Allt folk har inte kommit än så det har inte dragit igång ordentligt.. Skönt att vi iallafall klarat oss från regn idag! Fast inte haft någon direkt sol heller.. men bara det är uppehåll så är jag nöjd.. Regna får det gärna göra på natten.. för det är sååå mysigt att sitta i husvagnen då :o)

Jag har knäppt ett par bilder.. och jag kom ju på idén med bluetooth.. hehe så jag skickade bilderna från mobilen til datorn.. KANON!!





Kaffe på morgonen :o)

 
Kaffe och datande en stund :o)

 
Kvälls-strosande :o)

 
Kvälls-strosande :o)

 
Nu tillbaka i husvagnen..

nu ligger Tobbe och kollar på skräckfilm, å jag kan verkligen inte med det.. usch!
Men jag ska försöka övertala honom att byta nu til nuån humorfilm eller nåt..
haha jag vet, jag är lite fjollig men jag kan verkligen inte sova sen annars, å speciellt inte i husvagn!!

Kanske skriver lite mer senare.. annars hörs vi imorn..
Puss C.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: