BM besök !

Publicerat 2009-07-23 16:35:37 | i kategori Graviditet(Joline)

Nu är vi sen ett tag sen hemma från barnmorskebesöket.. va ju grav vecka 25 kontroll idag :o)
Och ALLT såg bra ut.. alla värden på mig va bra.. och bebis mådde fint som hjärtslag osv visade!

Tobbe fick oxå höra bebis hjärtljud nu, han va ju inte med när jag lyssnade första gången!
Vi va även på Volvo och hämtade en sak till bebis.. bild nedan :o)

Min vikt 67,5 (+ 7kilo sen inskrivningen) mohahahaa jag är påväg att bli en tjockis!! :o)
Bebis hjärtljud 145 (samma som sist)
SF mått 25.
Blodtryck 120/65
Blodsocker/glukos 4,9

Hb/Järnvärde 124 (behövde inte äta så mkt järn, men skulle ge´t en liten skjuts ett par veckor bara 1 tabl om dagen)

Hjälp mig om jag blandat ihop benämningarna på kontrollgrejerna..!
Så mycke dom kollar så jag hängde ju inte riktigt med att uppfatta, hehe!
Men tror det är rätt som jag skrivit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: